fredag 3. februar 2012

Tusen takk!

I dag har jeg et kort i vintage eller shabby chic å vise dere, jeg tror det kan gå som begge deler. Card and Scrap har en utfordring der de ønsker bidrag i shabby chic så jeg leverer det til dem:)
Kortet er laget til ei super dame som har strikket to gensere til datter'n min, synes da dette motivet var helt konge i denne anledning.
Min helg skal tilbringes på Hamar på Mjøstreff:)
 Uansett hvor du skal tilbringe din, så ønsker jeg dere alle en riktig god helg!

7 kommentarer:

Aud Kirsten sa...

Et nydelig kort med mange flotte detaljer:)
Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring.
Klem:)

MonaV sa...

Kortet ditt er flott Trine!

Bente Årstad sa...

Nydelig:)

Anne Bente sa...

Åhhh trine hvor er den smuk ♥

100000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring.

knusss♥

Sandra sa...

Utrolig flott kort, med søtt motiv og flotte detaljer!

Smil fra Sandra ;)

Anne sa...

Nyyydelig! Jeg elsker fargene, og såå flott pyntet ellers. Lekkert. :)

Klem, Anne,

Heidi sa...

Aldeles nydelig kort Trine!
Lekre farger og flotte detaljer:)
Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
Klem, Heidi:)