tirsdag 19. juni 2012

Kenny K's Krafty Girlz

Hei på dere og en riktig god tirsdag!
Endelig kan jeg fortelle dere at jeg er tatt med på Kenny K design team.
Jeg var en del av de i høst, men måtte dessverre prioritere det bort i en periode, men nå er jeg tilbake for 6mnd.
 Gleder meg veldig til å starte på oppgaven.
 Jeg elsker de flotte digi stemplene:)


Important news & the New Krew!


Today we have some important announcements firstly.

Kenny's Girlz are moving in with the Boyz!!





From the 1st July 2012 we shall be
 changing our name and address. 
We will become......

Kenny K's Krafty Krew

and will be moving to

kennykskraftykrew.blogspot.com

5 kommentarer:

Wenche sa...

Gratulerer så mye med krew-plass. Kos deg med de superstilige stemplene.

Hege sa...

Gratulerer, Trine!!! De har fått med seg en av de råeste fargeleggerne på laget!

Klem, Hege:)

Kjersti sa...

Gratulerer Trine! Denne stilen passer deg jo helt supert, og det var en vel fortjent DT plass:)
Tusen takk for det flotte kortet, så koselig med en sommerhilsen:)
Ha en fin dag!
Klemmer fra Kjersti:)

Gunn`s Kort sa...

Gratulerer med DT-plassen. Perfekt for deg:)
Klem fra Gunn

Anonym sa...

Åååh så supert, Trine :) Gleder meg til å se hva du tryller fremover :))
Klemmer Lilli