torsdag 12. juli 2012

DT kort for D'Arcy's

Hei på dere alle mine blogg venner og velkommen til alle mine nye følgere!
Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen hos meg, det setter jeg veldig stor pris på:)

I dag har jeg et Dt kort å vise dere.
Dt sjefen vår har tatt en velfortjent ferie så jeg har ikke noe nytt digi stempel å vise frem, men derimot en av de vakreste trykkene, jeg elsker dette motivet!

   Image can be found here.
I have colored with Copic Marker 
 Text Stamp from NSS. 
  Papers from Magnolia and Prima Marketing

6 kommentarer:

MonaV sa...

Herlig trykk og som alltid fra deg.....vakkert fargelagt:):)

Håper du har en fin sommer Trine!

Maritha sa...

Åhhh Trine stumpan....kortet är ju bara så överfint att man tappar ord...=) Underbara färger du valt.

Kramar i massor fr ett regnigt Östersund

Anonym sa...

Ååååh så lekkert kort i herlige farger :))Knallfin layout og supert fargelagt :))
Sommerklem fra Lilli

Marilyn sa...

This is nice! Love the image and your colouring is divine. Gorgeous colour choices!

Gunn`s Kort sa...

Rett og slett råflott..som alt annet fra deg:)
Klem fra Gunn

Tuppenshobbyblogg sa...

Fantastisk lekkert i råflotte farger !!

Hilsen Kjersti