torsdag 25. september 2014

Bursdags kort til ei lita jente.

 Hei. Får prøve å blåse litt liv i bloggen min igjen. Jeg har laget kort i sommer, men blogging har det vært veldig dårlig med.
Jeg har nå laget et bursdags kort til ei lita jente. 

Sketchy Colors har nå en farge utfordring gående denne uken og det er:
bruk fargene gul, brun og rosa.
 Så dette er da mitt bidrag til utfordringen.

Mitt første kort med motiv som er fargelagt med Distress Marker.

Den nydelige diesen på toppen av kortet er fra La-La Land. Takk til deg Jill som tipset meg på messa i helgen. Jeg kommer nok til å bruke denne diesen mange ganger. Jeg elsker den!!
 Motivet her er fra hÂnglar og stÂnglar
Stemplet tekster fra Ett Trykk og svirler fra Stempelglede.



 Bursdags teksten inne i kortet er fra North Star Stamps og den kan du finne HER
Tusen takk for at dere besøker bloggen min!
Ha en fin kveld!
Klem fra Trine.

5 kommentarer:

Scrappelise sa...

Så lekkert, et slikt kort alene er en fin gave! Ha ei god helg!

Kjersti sa...

Så nydelig kort Trine, flott med Distress også:) Koselig å se liv her igjen - håper det er bra med deg!
Klem fra Kjersti:)

Kristina sa...

Kjempefint kort, Trine :-)

RitaK sa...

Flott kort, du mestrer nok Distress'ene også du :-) Ses vi på Totentreff?

Synnøve sa...

Lekkert kort med flotte detaljer! Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Sketchy Colors!